مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

کشف و پلمب کارگاه زیرزمینی تولید همبرگر و استیک در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۰۵۶۴۰
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کشف و پلمب کارگاه زیرزمینی تولید همبرگر و استیک در مشهد + عکس
ماموران پلیس مشهد یک کارگاه زیرزمینی تولید همبرگر و استیک غیر بهداشتی را کشف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در پی رصد‌های اطلاعاتی و بهره گیری از منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد افرادی سودجو اقدام به تولید همبرگر‌های غیربهداشتی می‌کنند و امنیت غذایی مردم را با فروش آن به اغذیه فروشی‌ها به خطر انداخته اند. به همین دلیل با دستور سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع) گروهی از افسران کارآزموده دایره اطلاعات و امنیت کلانتری عازم نشانی مذکور شدند و با هماهنگی قضایی و در حضور نماینده اداره دام پزشکی مشهد، به بازرسی این کارگاه زیرزمینی پرداختند.

آن‌ها در حالی با گوشت‌های بسته بندی و وضعیت غیربهداشتی تاسف برانگیز روبه رو شدند که تولیدکننده همبرگر و استیک مدعی شد از کشتارگاه گوشت‌های تازه خریداری می‌کند و چند کارگر هم دراین مکان استخدام شده اند!

کشف و پلمب کارگاه زیرزمنی تولید همبرگر و استیک در مشهد + عکس

با دستور جانشین دادسرای ناحیه ۴ مشهد، کارگاه مذکور در حالی پلمب شد که حدود ۲۰۰ کیلوگرم گوشت به همراه مقادیر زیادی سرو ته نان خشک ساندویچی و همچنین صد‌ها برگ برچسب با مارک و دارای کد‌های بهداشتی جعلی کشف و ضبط شد.

ماموران در ادامه این ماجرا به سرنخ‌هایی از یک منزل مسکونی دیگر در همان اطراف رسیدند و با هماهنگی قضایی یک منزل دیگر را هم در حالی بازرسی کردند که از آنجا نیز حدود ۶۰ کیلوگرم گوشت و دیگر لوازم تهیه همبرگر و استیک کشف شد. بررسی‌های بیشتر در این باره توسط نیرو‌های انتظامی و کارشناسان دام پزشکی مشهد آغاز شده است.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->